The roooyal palace

hejsaan bloggen förlåt för en jätte dålig uppdatering vakna runt 11 duscha o platta sen vare stan med Mellis som gällde vi skulle fika vilket vi gjorde o sen var vi runt gamla stan och kungsträgården kungsholmen o The roooyal palace ;D Nån engelsman skrämde livet ur oss vi går sådär o han o en annan går framför oss sen från INGENSTANS han pekar på Mellis fötter o skriker SNAAAAKE ! du anar inte hur mycke o ja hon skrek o blev rädda o 2 små pojkar blev oxå jätte rädda HAHA ! Vi hade jätte kul vi såg värsta grejerna by the way vi lekte turister runt slottet Jag fick en ny vän ( en vakt haha ) men Mellis tyckte ja va pinsam så hon gick därifrån HAHAH o plus ja fick för mig att nån vakt ( en brud ) skulle va trevli men NEEEJ ABSOLUT INTE hon skällde på mig ja ba eeh :S ! iallafall idag fattar ja inte vad som e fel på mig på mrogonen i tåget sitter 2 araber o RÅÅÅ glor på mig ja ba vafan ?! sen så på tåget hem så sitter 2 indianer o RÅÅÅ glor på mig ja ba uuuf asså ! sen ska ja åka bussen hem i tumba så e de nån äckli gubbe ja tror han va arab han stirrar på mig o pekar på han o sen mig o sen hans mobil ja ba herreguuud inte en till räcker de inte idag ! Idag säger jag bara EEEEEEUUUUW ÄCKEL GUBBAR ! kom nyss hem från Natta dom hade gäster så vi alla va däär o kom hem nyss uuf ... här kommer lite bilder från våran härliga daaag :D
Ben and Jerrys iaf de som fanns kvar av glassen haha



En vakt dock inte min vän :/


Man tror att vi aldrig har varit i Stockholm HAHA !




Kommentarer
Postat av: Caroline More

sv: jaa det hade vi :)

Vad har du gjort idag då?<3

2009-05-25 @ 00:31:14
URL: http://carolinemore.blogg.se/
Postat av: Jeni

haha häärligt :) alo ja va i stan med en kompis ;D <3 ( som du kanske har läst i inlägget haha )

2009-05-25 @ 01:09:08
URL: http://jeenii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0