Ferre på G ;D

Heejsaaan allihopa just nu dricker prinsessan Jennifer juice ur sitt nya vin glas :) och pratar med sin wifey Mellis :) Kom hem för en stund sen var hos Camilla man kan säga att ja har spenderat min dag med 2 underbara tjejooor :D Jag och Nattis o Camillooush va i stan o fika o sen gick vi på stan lite sen såg camilla en jeans jacka på Jc som hon ville ha men den fanns inte i S i stan så dom 2 åkte till Nacka :) O min lilla älskling fick sin nya jeans jacka :D medans dom var i Nacka så väntade jag på stan på att min mamma skulle hämta mig. när jag var i stan ensam hände en massa tex jag prinsessan blev kramad av en robot hahah och en arab utan en framtand raggade söönder på mig HAHA ! sen kom jag hem o då ringde Camillooush mig o fråga om ja ville komma till henne för att Nattis oxå va där så då gick ja dit o kom hem för en stund sen :) Nu funderar Jag o Mellis + våra mammor att dra på fest i våårby ;D HAHAH här kommer lite bilder från dagen ;D Ciaaao
Mina handikappade små flikkooor :D

Mina flikkor satsar på en kariärr inom modell branschen ;D


Det här är mina NORMALA flikkor ;D


Väsk & sko freaks haha !
 


Ja ser helt jävla nerdrogad ut men ja bryr mig inte haha !

Min älskade Camillooush ;D

Kommentarer
Postat av: meltem

ffeessst festfessssssttttttttt bring your mamaaaaaa

2009-05-23 @ 23:50:54
Postat av: Jeni

you bet iam gonna bring my mama !

2009-05-24 @ 00:26:11
URL: http://jeenii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0