LÅÅÅÅNG FREDA

hejsaan kom för en stund sen hem först va de skolan de va okej ida inte så många va i skolan haha men imorrn blire säkert fler hoppas :) Mellis o ja har två nya Mr.x såå gulliga :) by the way Mellis o ja dooog av garv när ja höll på att jaga henne o hade tuggummi i munnen haha o kan ni gissa vad som händer jo den fastnar o ja skrattar så den åker upp igen HAHAHA Mellis satt på golvet ja vet att de inte låter så roligt men det var det hahah  o Juuuste våran Daniel "squirrel" har uppfunnit new moves skit roli haha :) alla som träffar Daniel be han att göra Squirrel om ni vill skratta :) Ja o Mellis åkte till stan efter en härlig fika med Tessan (TACK TESSAN ;D) o T&B kungen eller dom som va där haha :) Vi köpte en present till min mamma haha ja e jätte petig när det gäller presenter det märkte Mellis haha ;D  JUUSTE JUUSTE TRÄFFADE MIN WIFEY IDAG FINALLYYY HAR SAKNAT HENNE GROOOVT :D ! sen mötte ja Mickis på bussen hihi :) o ja gick av sen från INGENSTANS två killar med systemet kassar  skriker GÖKSUN ! ja vänder mig om ja ba aah ? han ba Jimmys syrra eller hur ? ja ba aah o du är ? han ba hälsa han från Ricky nånting haha ja ba eeh okej .. sen vände ja mig o om o sa hur visste du att ja e hans syrra han ba har sett dig några gånger ja ba eeh :S okej haha o tydligen min brorsa vet inte ens vem den här Ricky e HAHA ! Ciaao

Kommentarer
Postat av: meltem

haha kvinna jag är inte kär i någon! ja skrev bara sådär :)

2009-05-29 @ 17:36:08
Postat av: meltem

vilka är dom då! :O

2009-05-29 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0