Jennifer + Camilla = nått ingen annan får ;D

YEEEEEEES ÄR ALLT JAG SÄGER DENNA VACKRA MORGON HAHA Ja o Camilla försökte nå Angelica för att vi tjejerna (Natta Jag Camilla o förhopningsvis Angelica) ska hitta på nått idag o de tog en lååååång stund tills vi hitta rätt nummer för vi har henness mobil nummer men den e ju avstängd sen såg vi på eniro hennes pappas nummer då ringde jag men nej ingen svarar sen ringde ja ett annat nummer som vi hitta på eniro o då svarar en tant o ja ba hej ja söker Angelica hon ba aah okej jag är hennes mormor men vänta så ger jag dig hennes mammas mobil nummer. så fick ja den o ringde till hennes mamma hon sa jaa de e ganska omöjligt att prata med henne nu för hon sitter på en hästrygg men ja kan be henne ringa dig så ja väntar på att hon ska ringa mig och förhöppningsvis vara på att hitta på nått ;D denna morgon känns det som att ja har pratat med heeela angelicas släkt hahah !  så allt ja har att säga är JA O CAMILLA LYCKAS ALLTID FÅ DET VI VILL HA ;D de e därför ja älskar henne ;D <3 !

Kommentarer
Postat av: camilla

det finns en anledning till varför man är fd medlem i balla gänget, haha!

2009-05-23 @ 12:06:36
Postat av: Anonym

HAHAHAH VA TUUUUNG ;D

2009-05-23 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0