daagen

prinsessan Jennifer häär haha de e så kul att skriva så för då börjar ja heelt plötsligt drömma att ja e en prinsessa haha men iaf vakna för en stund sen ska snart äta o sen kommer min älskling min lilla kusin patrik :D sen ska vi åka o fixa håret ögonbrynen o naglarna till kusinens midda ikväll :) Congratz kusin vitamin love you and you know it :) har däremot absolut ingen aning om vad jag ska ta på mig haha som vanligt ja ska allti ta på mig nått i sista sekunden haha igår kväll så gick min lilla mellis och sov o lämnade mig heelt ensam o ja saknar henne :/ de e inte roligt att inte få sin  dagliga dos av Mellis . Ciaao :)




Kommentarer
Postat av: meltem

haha hur snygg får man vara?!

2009-05-22 @ 12:28:27
Postat av: Tiffany More

hahahah ;D

2009-05-22 @ 19:32:01
URL: http://TiffanyMore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0