barn kalas !

helloow allihopa =) kom nyss hem från kusinerna va där hela dagen simona min kusin fyllde 9 haha ba för de hon tror att hon inte e barn längre hahaha ! min moster fråga om vi skulle åka på kryssning så då sa ja att hennes mamma vilket blir min mormor och min mamma skulle följa med så de blir en mor o dotter kryssning men i själv verket blire ja min mamma o min moster o deras mamma alltså min mormor hahah ! alla tyckte ja va galen men men de e ja de ;D iaf så sa ja att ja ville åka till rachels bröllop i midyat turkiet då skratta min mamma åt mig o sa ja skulle vilja se hur du klarar dig där i midyat dom tror inte att ja skulle klara mig i byn hahah Ciaao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0