vill inte träffa DIG

Godmorgon eller ska ja kanske säga Godeftermiddag ? haha det får bli Godmorgon :D  idag ska ja städa heeeela mitt rum o  delar av huset :) JUSTE igår glömde ja att skriva att jag mötte "hemlig" i åhlens HAHAHH nu låter ja som Dessie men det var  det som var meningen ;) Men som sagt ja mötte en person om ja INTE vill träffa och endå så stöter ja på honom 4 gånger varje gång jag ser honom helt sjukt följer han efter mig eller vad fan e de som e frågan ingen aning men om han ser de här ( vilket ja absolut inte tror att han gör haha ) men OM så vill ja absolut inte träffa dig lilla gubben :D  aja vad ska ni ha för er idag det är ju endå soligt ;) Ciaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0