GLASS GLASS o ännu mer GLASS

tjeeena tjena vakna nyss precis i tid för att hinna fixa mig vet fortfarande inte vilka kläder jag ska ha för ja ska med bibelgruppen till Djurgårn idag de e ju så fint väder man vill inte ha jeans lr nått funderar på en klänning men mamma tycker de e för mycke uuf de här va jobbigt ... Men nu kom jag  på att jag måste äta oxå hatar att äta när de inte finns nått att äta hahaha men nu måste ja upp o fixa nått att äta hahah så by the way igår så va ja ute hela dan i solen och blev beroende av GLASS som vanligt jag åt kanske 5 stycken haha men det var skit varmt igår så de va skönt att äta glass istället för Mat :D Ciaao :)


Kommentarer
Postat av: HERMELIN

vet inte riktigt :) själv ?

2009-06-27 @ 13:50:40
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0