stan med Mellis

hejsan kom nyss hem va i stan med Mellis o gissa vad vi gjorde  vi ÅT MAAAT :D som vanligt hahah nee men sen gick vi runt på stan o gissa vem Jeni träffar i Gallerian VEM ANNARS EN ARABEN UTAN FRAMTAND HAHA SÄGER JA BARA ! o ja o Mellis hade ett till fejk bråk hahah o vi skrek på varandra så alla hörde i hela gallerian sen så ska Mellis gå upp för trappan då en kille som Mellis va på g med Mohammed på henne o då snubbla Mellis HAHAHAHHAH ni skulle sett de där säger ja bara ! Sen så börja Jeni ha tråkigt o börja tafsa på Mellis o hon skämdes o sa SLUTA IDJOOT FOLK KOMMER TRO VI E LEBBAR AHHAHAHAHA DE SKITER VÄL JAG I  FÖR DE E VI ENDÅ INTE :D sen så messar Mellis mig o säger de e 2 bakom mig  i tåger dom har sex med kläderna på haha o då sa ja HAHA de här e allti sånt som ska hända dig för de e ba sånt som händer henne o sånt som händer mig e att riktiga importer alltså ny plockade från arlanda raggar på mig kul va ?  Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0