Musse o Rasims student

hejsan kom hem för drygt en halv timme sen :) kom direkt in o hoppa in i duschen för ja o Mellis o Natta o Bettan va o kolla på JB's student sen så åkte ja o Mellis flak med Musse o Rasim ja säger bara en sak även om ja blir sjuk ( vilket ja kommer bli haha ) så va de verkligen värt de ! De va gryyyyyymt kul :D o ja skulle göra om de nu om ja fick chansen haha men Musse spillde lite för mycke öl på mig o Mellis heeeela tiden höll han på den där men som han själv sa Ja vill att ni tjejer ska komma ihåg min student för allti :D o de kommer vi säkert att göra :) När vi stod på flaket så åker ett annat flak för bi o vem står  där ? Joo ingen mindre en Felicia hahaha ! O sen ännu ett flak o vem står där på ?? INGEN MINDRE ÄN ANDREAS HAHAHAH men som sagt de va grymt kul ! Musse va så gulli när han sa ja vill att ni tjejer inte ska glömma min student så ger han oss ett varsitt av hans mjuk djur som han hade fått o ja fick en ros haha Ja fick ett bi lr fluga lr vad de e haha men den sitter här bredvid mig o luktar öl haha Sen skulle vi åka hem o dom åkte tunnelbana tillsammans o ja fick åka tåg själv folk stirra som fan på mig en man gick tillomed längre bak hahaha men en gång i livet måste man skämma ut sig ;D vi tog lite bilder men dom kommer läggas ut här på bloggen så fort ja får dom ;D GRATTIS MUSSE OCH RASIM PÅ STUDENTEN :) Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0