Jätte mysig dag :)

tjena tjena kom nyss hem från Djurgårn med Bibelgruppen :) Vi vart bara 8 men det var jätte mysigt vi promerade på djurgång o mot Rosendals Trädgård vi satt där o tog en drink medans vi fick se ett bröllop jätte jätte mysigt :) Fick mig faktiskt att vilja ha ett litet mysigt bröllop när jag gifter mig :) sen promerade vi ner mot Djurgårn igen o satte oss på ute serveringen på Sjö Cafét Jag hade jätte kul o hoppas att det blir fler roliga utgångar :) By the way de va Jätte Mysiga och Trevliga ställen jag rekomenderar verkligen Djurgång :) Min dag var jättte bra Inte bara för att vi hade kul men det var oxå SOLIGT o VARMT :D Hur var eran dag :) ? Ciaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0