Grönan

tjena tjena kom nyss hem från en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG rolig dag i Gröna lund med Naja o Peter o deras kusiner :) asså guuud ja o naja kom in i grönan o de FÖRSTA vi åkte var inget mindre än INSANE o vi trodde vi skulle dö på riktigt hahah Plus man trodde man skulle ramla ner i vattnet haha sen åkte vi en massa annat kul som tilt vilket oxå va kul men om de va nån som var på grönan runt 1-2 tiden och fick tuggumi på sig så e de bara att skylla på Peter Khoury :) haha by the way jag var allas winning charm :) Ja vann en Kex Chocklad och en Geisha på båda bricka nummer två :) O Sen sa jag till Najas kusiner att köpa bricka nummer två för dom fråga :) O dom vann på bricka nummer 2 :) Sen skulle Miriam satsa o hon sa till mig o peter att välja bricka  så ja sa bricka nummer 4 o peter sa bricka nummer 5 så Miriam ba nee men ja tar 6an så vann hon Grattis till henne :) Sen skulle Peter satsa så han valde bricka nummer 14 så såg ja en syriansk tjej framför mig hon skulle välja 15 brickor så hon sa vilka vilka så sa ja ta bricka nummer 19 jag lovar du kommer vinna hon ba tror du ? Ja ba jaa :) O vad hände ? Jo hon vann :) Grattis till henne :) o sen skulle Kristina och Simona satsa tillsammans på en bricka o dom valde bricka nummer 18 o dom vann Så grattis till dom :)  Sen blev de dax att röra oss hemmåt o på tåget så skämde vi alla ut oss för vi skratta o skrek o allt vad du vill haha Kristina och Simona skiämdes så dom bytte plats HAHA p.s bilder kommer när ja får dom :) Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0