ännu en solig morgon

tjena :) vakna tidigt idag ingen aning varför hahaha men hur som helst  nu sitter ja ute på balkongen i solen och äter vindruvor :D o lyssnar på Craig David snacka om att ja har blivit beroende av hans musik asså när man börjar lyssna så kan man inte sluta haha de e verkligen ett beroende (A) Men de e min frukost för sen ska ja iväg o träna o sen leta klänning har bröllop nästa vecka :D o ja behöver skor o ja behöver träffa Felicia har saknat min lilla brutta :D Men nu måste ja börja tänka på vad ja ska ta på mig hhahaha de e mitt största problem om dagarna :D vad är erat största problem om dagarna :D ? Ciaao

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, har samma problem.

Speciellt på skoldagarna, man får blackout bara =)

2009-07-02 @ 18:21:55
URL: http://marybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0