what goes around comes around

Mitt första inlägg hihi :)
Jag har läst Meltems blogg innan o tänkte ja vill oxå ha blogg men ja va för lat för att skaffa haha sen så läste jag nyss min bästa kompis blogg michiangelo.blogg.se och blev inspererad att nu fan ska jennifer oxå skaffa blogg haha
Idag va ja skolan ja va med min darling Meltem eehm vi köpte choklad men endå försöker vi att bi fitness HAHA säger ja bara ja tycker vi ska gå till hälsobutiken för att bli fitness :) efter vi hade slutat så skulle vi gymma i Hornstull men en viss person nämner inga namn ( Jennifer haha ) orkade inte pga valle så vi får ta o gymma imorrn lr nått :)
Jag hade lektion idag i idrott ja vene om de va så mycke idrott men ja hade Yoga och Massage :) de uppskattade Emelie och dom andra tror ja haha :)
Valle ja har bara en sak att säga till dig what goes around comes around va du tvungen att hålla lektion i fysträning haha
Sanela e kär i nån ful import byggarbetare lång o smal med dumbo öron enligt alla tjejer så e de Nattas typ av kille  hahah :)
Sanela o ja åkte tunnelbana så träffa vi bejna och josef ja vet faktiskt inte varför jag åkte tunnelbana ida men ja gjorde vääärldens omväg ja åkte från liljeholmen till alby o tog bussen därifrån till tumba sen en till buss hem till mig så ja fattar inte varför jag är så korkad ida när ja kunde åka tåg från årstaberg haha
Kom hem för en stund sen skulle ba sitta framför tv:n o datan men tydligen så väntade vi gäster o ja orkar inte med gästerna längre så ja va inne på mitt rum tills dom gick haha ja måste platta mitt håår men ja orkar inte de vet meltem för vi orkar ingenting vi två :)  yeeey meltem den 8 öppnar vårt nya gym :D Nu ska ja nog platta håret o sen får ja se vad som händer :) ciaao people :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa bloggen evaaaaaaaahhhh!

2009-04-22 @ 22:43:05
Postat av: Anonym

BIIIIILDER :)

2009-04-23 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0