vilken fredag asså

dagen började jätte bra med engelska nationella som gick perfekt :) juuuste ja träffa camilla boander för andra morgonen i rad sen gick ja o meltem runt i skolan som vanligt o va lite med cricri hihi :) emelie hannah o andreas har skapat en blogg trosautanspets.blogg.se rekomenderar den starkt hahaha o sen höll ja o Jelissa på att skojja med varann då hände en olycka hon "bara" tacklade mig hhaha vilket ledde till en bruten handled haha men de va inte med flit ja  förlåter dig Jelissa haha :) satt på huddinge sjukhus från klockan halv 5 till klockan halv 9 skiiiit jobbigt asså men men vad ska vi göra de e sånt som händer :) gissa vad doktorn sa när han såg min handled de lät jätte roligt hahahaha han ba den är defenitivt bruten men den är bruten på ett bra sätt ja ba vaaaaaaaah finns de bra o dåliga sätt hahah ni får ursäkta mig om de e bokstäver som fattas eller ord ser konstiga ut för ja kan bara skriva med en hand haha (a) nu måste ja vila min arm så ciaao people :)




Kommentarer
Postat av: jelissa

oooooomg fööööööööööörlåt!! <3

2009-04-24 @ 22:13:50
Postat av: Anonym

iiih gumman de lungt de va inte meningen :)<3

2009-04-24 @ 22:27:16
Postat av: Felicia Book

älsklingen då!

men du.. det finns en bra sak med det hela!

jag kommer kunna skriva en liten autograf där sen ;) då kommer det bli skitsnyggt! :D

<3

2009-04-24 @ 22:54:16
URL: http://ouch.blogg.se/
Postat av: Jeni

haha aah de e sant de ska du :) har saknat dig som faaaaan :( <3 !

2009-04-24 @ 22:58:10
Postat av: Anonym

va de från när gelissa puttade dig :P?

2009-04-24 @ 23:05:07
URL: http://borells.blogg.se/
Postat av: Anonym

jelissa* haha oj de stod visst :P

2009-04-24 @ 23:06:38
URL: http://borells.blogg.se/
Postat av: Jeni

hahaha aah hannah de va de :P

2009-04-24 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0