23/4

Idaag så va ja i skolan vi hade webbdesign nåån kan göra hemsidor (a) vi hade mentorstid o bestämmde att iår blir det Skarasommarland Trollkungen 09' :) men på ett villkor att ingen dricker, får se om resten av klassen kan vara nykteriskter 3 dagar haha Sen åkte ja o Meltem till stan där hände de grejer kan ja påstå Meltem skulle köpa den här klänningen från hm (bild kommer längre ner ) men hon tyckte inte den satt fint på henne hahahah men ja köpte lite grejer från hm o zara :) (bilder kommer oxå längre ner) Meltem åkte hem o ja åkte till östermalmstorg va en stund med min mamma o åt lunch hihi :) sen va ja ba tvungen att träffa min käära vän Christian Gonzalez a.ka cricri han praktiserar just nu på Hotell kung Carl på Stureplan, birger jarlsgatan bredvid min mammas butik Taltitha haha Cricri va såå gulli i sina kockkläder heelt mjölig han hade bakat som han själv säger en sockerbagare han bor i tumba han heter christian haha :) iaf hans praktikplats är skiit fin o verkar trevli  :) haha Sen kom ja hem flr att va barnvakt till min älskling såhär såg han ut när han såg mig komma till dagis för hämta honom haha Nu ska jag börja förbereda för ikväll är det gäster igen haha :) ciaao people
Min älskling Patrik :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0